Postanite naš kupac
Naši kupci su naši partneri i sve usluge i asortiman koji nudimo usmereni su u cilju zadovoljenja njihovih potreba. Pored poslovanja i distribucije robe ka STR sistemima, snabdevamo i HoReCa biznis. Da bi ste postali deo našeg tima, potrebno je da dođete u naš centar i zaključite ugovor o poslovnoj saradnji, ili će Vas naš tim profesionalnih komercijalista posetiti direktno u Vašem objektu i približiti Vam našu politiku poslovanja.
Neophodna dokumentacija za zaključenje ugovora:
-Rešenje iz APR-a
-Potvrda o izvršenoj registraciji-PIB
-Potvrda o PDV-u
-Obrazac ovlašćenih potpisa-OP obrazac
-Depo karton banke
-Fotokopija lične karte
Uslovi za dostavu robe
Minimalni iznos trebovanja koji treba da ostvarite za dostavu robe je 10.000 dinara. Ukoliko kupac želi naš prevoz, obavezno mora biti naglašena tačna adresa na koju treba isporučiti robu, kao i kontakt telefon vlasnika firme ili ovlašćenog lica za prijem robe.
Radno vreme VP Centra
Radnim danima od 07-16h sa kupcima.
Subotom od 07-15h sa kupcima.
Svu poručenu robu dostavljamo sopstvenim dostavnim vozilima svaki dan (osim nedelje).
Dostavu vršimo na teritoriji Republike Srbije, ukoliko kupac zadovoljava uslove za dostavu.